Een opmerkelijke gebeurtenis vond plaats in São Paulo, Brazilië: een 71-jarige man werd op straat beroofd van zijn telefoon. Terwijl hij zijn telefoon gebruikte, werd deze uit zijn handen gerukt door een dief. Kort daarna werd de dief echter aangereden door een bus.
De man kon zijn telefoon terugkrijgen, terwijl de dief in kritieke toestand naar het ziekenhuis werd gebracht. We hopen op een spoedig herstel en passende maatregelen voor de dader.